тел: 38 (097) 502 92 66

 


с. Погреби, вул. Соборна, буд. 3,
Броварський р-н. Київська обл.

google 1fbyou tube 1vkontakte 1pinterest

Тут можливо зробити якись напис


тел: 38 (097) 502 92 66

 


с. Погреби, вул. Соборна, буд. 3,
Броварський р-н. Київська обл.

      logo1

 

Організація театралізованої діяльності в КДНЗ «Лісова пісня» попередньо має на меті визначення певної цілі та завдань, які необхідно реалізувати педагогічному колективу.

Метою нашої роботи є: залучення дітей до творчої діяльності шляхом ознайомлення з театральним мистецтвом, використання театралізації для розвитку творчих, акторських та сценічних здібностей вихованців, формування в них мовленнєвої компетентності, навичок театрально-виконавської діяльності, ознайомлення дошкільників із театром як установою, з професійною діяльністю його працівників.

Підсумком усієї підготовчої роботи стає гра-драматизація — дитяча вистава, на перегляд якої у спеціально відведений час у другу половину дня приходять подивитися вихованці дошкільного закладу та батьки маленьких артистів.

І ось настає казковий час… Діти в театральних костюмах і гримі займають свої місця на сцені й за кулісами, глядачі нетерпляче очікують початку вистави. За сигналом педагога починається чарівне дійство… Діти ІІ молодшої і середньої, старшої  груп показали нам драматизацію казок: «Ріпка» та «Пан – Котський», "Лікар Айболіт".  Юні актори, «перевтілившись в образ», беруть активну участь . Старанно, у міру своїх індивідуальних можливостей, за допомогою міміки, жестів, зміненого голосу, інтонації вони передають характерні риси свого персонажа, своє ставлення до нього. Доречно, якщо кожна дитина знає текст усіх дійових осіб, вчасно озвучує репліку відповідно до обраної ролі, вступає в ігрову взаємодію. Коли трапляється ситуація, що дошкільник забуває слова, то йому на допомогу завжди приходить педагог.

 

 

P6121054 P6121061  P6121062


P6141058  P6141073  P6141083

 

P6141098  P6141110  P6141112

 

P6141115   P6141138   P6141126


 

У вихованні дітей нема дрібниць, тому не менш важливим є виховання дитини-глядача. С. Михалков писав, що хороший глядач, як і хороший актор, повністю перевтілюється в героя. Таким ідеальним глядачем є майже кожна дитина. Під час перегляду вистав малята співпереживають героям, шукають шляхи вирішення складних ситуацій, висловлюють співчуття ображеним, водночас вони виражають емоції, властиві дійовій особі чи улюбленому персонажеві.

Після перегляду вистави педагоги зазвичай проводять із дошкільнятами бесіду, щоб виявити: чи зрозуміли вони зміст вистави; позитивні й негативні вчинки героїв; хто з героїв найбільше сподобався… Адже перегляд театралізацій стимулює пізнавальну активність дітей, розвиток їхніх інтелектуальних інтересів, мотивує до прояву співпереживання, взаємодії в колективі, форму­вання товариських відносин.